Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ev ne de hisse senedi.

O parayla iş yapmak lazım.

Bugün 2 milyona denilen evin fiyatı en az 10 kat şişirilmiş fiyattır. Ve bugün yarın yıkıma gidecek.
bu ülkede kalkanı indirmek zor hocam.


bu sebeple 10 kat şişirmiş dediğiniz ev 200.00 tL olur. Şimdi ben 6 ayda ev mi alabilicem ?
piyasa şartlarına göre bu fiyatlar normal. TL 'nin bir değeri kalmadı