LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre bekle tekrar dene çok sıkıntı adsense hakkaten. Bazen bomboş siteye alıyorum bazen en iyi siteme alamıyorum. Dediğin doğru.
Bende sabır yok hocam ) Bir süre beklemenin daha faydalı olduğunu bilsem de sinirden tekrar yolladım çünkü kabul edilmeyecek son site. Sizin de dediğiniz gibi benim de 10 içerikli bomboş sitem kabul ediliyor, sitemim de ona. Buna bot bakıyor öyleyse, bot bakıyorsa 14 gün neden bekletiyor...
fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yeni değilmiş. Biraz araştırdım yerli yabancı forumlarda 10 sene önceside aynı sıkıntıymış.
Yok hocam açıkçası adsense evet her zaman alınması zordu fakat şunun şurasında 1-2 sene öncesine giderseniz her türlü alamadığım site olmazdı istisnasız 10 sitenin 10'una da alırdım.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam
Eyvallah teşekkür ettim