Şuanki halinizde seviyorsunuz aşıksınız herşey güzel ve çocuklarını kabul ediyorsunuz fakat evlendikten sonra yaşam sıkıntıları evde olan problemler stres etkenleri ve tüm bu birikimlerden dolayı yaşadığınız psikolojik etken sebebiyle bunu eşinizin başına kakacaksanız ben senin çocuklarını kabul ettim de sen söyle yaptın da zart da zurt da demek istediğimi anlsmışsındır yarın birgün bu durumu eğer ön plana getireceksen kesinlikle bayanı kurtaracam derken iyice yakma tamamen kişisel düşüncem .
Gerçekten bugün sevdiğin gibi ömür boyu sevebileceksen hiçbir zaman bu durumu ne olursa olsun başına kakmayacak gündeme getirmeyeceksen güzel günler seni bekler 😊
Evet ama öyle biri değilim asla öyle bir yaklaşımda bulunmam, ben olduğu gibi kabulleniyorum. Ama o stres dediğiniz gibi başlarsa olaylar değişir korkularım yüzüne birşey söylemem ama içten içe kendimi sorgulsrım gibi... Bir nevi onlarda artık benim çocuklarım olacak. Ben bir kavga, tartışmada veyahut stres altında çocuklarımı kullanmam. Ne olursa olsun böyle birşey yapacağımı düşünmüyorum umarım...