Stajyer psikolog olarak bu yükümlülüğe girmemenizi öneriyorum çünkü ciddi manada ağır bir yükümlülük hazır mısınız değil misiniz o var sorumluluklar var derken derya deniz bir mesele... Aah yardımcısı olsun.