İtrade sistemini bile kullanamıyorken bence daha komplikesi kimse kullanmaz.
Trade puanlaması için bir çok işlem gerçekleştirmek gerekiyor. Öyle basit olsa kimse üşenmez demek ki basit gelmiyor. Ki dışarıdan herhangi biri için bu ortam baya yabancı ve anlaşılması zor.