orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var olan trade sisteminden farkı tam olarak nedir ben anlamadım? Zaten insanlar buradan bile trade vermeye zaman bulamıyorken sırf bunun için başka bir platforma üye olur mu orası da meçhul
Forum içinde şöyle bir karmaşıklık var. Özellikle irdelemedikçe hangi trade hangi konudan gelmiş gitmiş belli olmuyor. Diğer yandan ticaret konusunda referansları toplamak için spoiler özet alanları karmaşıklık yaratıyor. Benim demek istediğim sadece trade üzerine basit arayüze sahip direkt bir güven ortamı.