Diyor ki; işe yeni başlayan, kendine referans kasmak isteyen, gerçekten 500tl'ye bile muhtaç olan insanları suistimal edeceğim. Nefesinizi boşa yormayın çünkü umurumda değil, saygım da yok.

O kadar çok böyle konu görüyorum ki, gerçekten çok yazık, reportlayacağım konuyu direkt olarak.

Siz o 500TL'yi cebinizde tutun, ben size bir 500 daha atayım konuyu kapatın, gidin kendiniz yapın. Gerçekten bu ne rezilliktir.