Ailemin bir miktar parası var, faize koysak erir gider, bizimkiler faiz parası da istemiyor zaten. Ben de borsa fonlarını düşündüm. Riski minimuma indirmek için parayı 10'a bölüp 10 farklı fona yatıracağım. Bu fonlardan 3'ü yüksek risk grubundakiler, 4'ü orta seviye risk ve kalan 3'ü de düşük riskli fonlar olacak. Üç farklı bankanın fonlarını seçtim. Son 3 senelik grafiklerine baktım. Kabaca bir hesapla ana para sene sonunda %120-150 arası artış gösteriyor. Sizce mantıklı bir strateji mi bu