bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar, dün bir tekel bayiye gittim, kasa önü dolap kısmında kuru et vardı (55 Gr) üzerine fiyat olarak 45₺ olarak yapıştırmış, adam dolaptan aldı kasaya götürürken etiketi güya fark ettirmeden söktü ve üzerine 15₺ ekleyerek satış yapmaya çalıştı.

Gittiğim 10 esnaftan en az 7si böyle, bu tarz esnaflara her şey reva, biz zincir marketten devam.

Kurunun yanında yaşta yanıyor fakat yapacak bir şey yok.
Büyük marketlerde aynı başıma çok kez geldi etiket farklı kasada fiyat farklı 3 4 kez başıma geldi