cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kırım çıkarsa 2000 liradan aşağı tesisatçı o eve adımını atmaz. Piyasa acayip uçuk. 100 -200 liraları bahşiş olaralak bile almıyorlar.
bende aynısını diyorum hocam artık 2 bin TL'ye 1 haftalık ev alışverişi bile yapılmıyor