Tank motoru üretemeyen ülke 4 senede 5. nesil uçak motoru üretecekmiş, bayılıyorum bu cafcaflı laflara. Ulusal konu olan silah üretimini siyasal propaganda yaparsan eleştiri yediğinde de karşı tarafı da milli olmamakla suçlamayacaksın. Zaten siha pırpırı dışında bu hükümetin nihai ürün haline getirdiği stratejik bir ürün yok (siha zaten akp ile olan birşey değil tai çalışmaları onlardan çok önce başladı eninde sonunda buraya gelecekti, siha öyle aşırı stratejik ürün de değil). Hani zamanında sürekli propagandası yapılan Altay tank nerede 2018 de seri üretimdeydi, konusu bile açılmıyor? Milyarlarca dolar harcandı, motor tedariğini sağlamış olan otokardan alınıp kataristanlı kardeşlere verildi proje bitti. Şu an yüksek teknoloji üreten firmaların hepsinin temeli akp öncesine ait öyle bir satıyorlar kendilerini sanki öncesinde hiçbirşey yokmuş gibi, belki çok daha iyi bi noktada bile olabilirdik. Bu işleri biraz bilen zaten 5. nesil bi uçak üretemeyeceğimizin farkında, bunu bırak TR yi tam anlamıyla rusya-çin bile yapamıyor adamların teknoloji altyapısı uzay-havacılık birikimi ortada, köpürtmek iyidirde fazla da abartmamak lazım, obüs-iha üretmekle bir yere kadar. 5 nesil uçaktaki teknoloji o kadar yoğun santimetrekaresinde bile onlarca yılın tecrübesi gerekiyor, çıkma motorla kaporta uçurmak falan komik şeyler.