Hocam seyahatinizde bir sorun yaşamamanız için geçte görsem bilgilendirmek istedim. Adalara vizeler kalkmadı, kapı vizesi başvurusu diye bir seçenek açıldı. Bunun içinde evrakları 1 hafta önceden adaya göndermeniz gerekiyor. Gidip kapıda feribota binerim diye düşünmeyin sakın.
www.feribotlines.com sitesinden kapı vizesi başvurularını takip edebilirsiniz. Henüz açılmadı, açıldığında şartları incelemenizi öneririm. Ek olarak Çeşme'den akşam kalkış seferleri de oluyor, henüz erken diye açılmamış olabilir.