geçmiş olsun.lavabo açıcı kaynatılıyor birde o kimyasal maddenin eritme gücü sıcakla birleşince böylşe sıkmıntılar ortaya çıkabiliyor.geçmiş olsun.eğer şiş çubuk felan sokmadıysanız içine çokta derin borunun arızası olduğunu düşünmüyorum.ama sucu umarım vicdanlıdır fazla malzeme fazla işlem parası almaz.