Esnaf değilim.
Ama ofisim yakınında bir küçük market var.
Her sabah alışveriş yaparken sohbet ediyoruz.
Bir aldığı ürünü bir hafta sonra aynı fiyattan alamıyor adam.
Bazen bir ürünü satıyor 2 gün sonra yerine koyacağı zaman zararına sattığını öğreniyor.
Etiket değiştirmekten yoruldum diyor.
Bir ürünün etiketini değiştirmeyi unuttuğu için esnafın zarar etmesi gerektiğine inanmak vicdanlı bir tavır değil.