YesilPusula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A partisi ya da b partisinin başarısı olarak düşünülmemeli, ülke olarak bir adım attık ve geliştirilmesi yönünde desteklemeliyiz. Nasıl bugün kendi insansız hava araçlarımız ile yurt içi ve yurt dışı operasyonlar yapabiliyorsak umarım en kısa sürede kendi jetlerimizide gökyüzünde görebiliriz. Şahsen o pistte ki hava kuvvetleri personelinin coşkusunu oturduğum yerde bende yaşadım. Devamını dört gözle bekliyorum.

Bende aynı şekilde düşünüyorum