@Eselax; ı kullanıyorum yıllardır ve gayet iyidirler. Win varmı bilmiyorum ama. Varsa tavsiye ederim. Yıllardır destekte geçen gün hariç 10dk beklediğimi, geç işlem yapıldığını hatırlamıyorum.