hocam galiba mesele değerleri kaybetmek, insanlıktan çıkmak, vicdansızlaşmak..
herkes aslını neslini unutmuş, iyi insan olmayı bırak insan kalabilmenin bile dışına çıkmış sanki..
nesilden nesile bozulan, yozlaşan, asimile olan bir topluluk halini aldık.
bu noktada ne esnaf ne memur ne amir ne işçi kimsenin birbirinden farkı yok bence. hatta böyle yapmayanlara saf, salak, enayi gözüyle bakıp dalga geçiyorlar.
iyilik edenleri anlamakta güçlük çekip mutlaka altında başka menfaat vardır diyorlar.
terbiyeli edepli namuslu olanlara, rol yapıyor, bizi yiyor diyorlar.
gidişat hiç iyi değil..