ben de "Bana göre Türkiye'nin yapmış olduğu savunma yatırım hem bir baş kaldırı hemde bağımzsılık yolunda giden bir yoldur" diye düşünüyorum sonra mesela tüm dünyada çıkan altının %50 si devlete kalırken bizim bu vatanseverler o başkaldırdığımız ülkeerin şirketlerine kıyak şeyler yapıyorlar mesela tüm dünyada %50 si devlete kalırken bizim ülkede %2 si kalıyor %48 nere gidiyor ya da niye böyle anlaşmalar yapıyorlar diye düşününce işin içinden çıkamıyorum. altın meselesi güncel diye diyorum. yoksa örnek çok vatansever niye böyle yapar? mesela niye amerikada akla ziyan paralarla otel yurt yapar?