İktidarın tek bir politikası tıkır tıkır işliyor. Nasıl beceriyorlarsa, çokta iyi üstesinden geliyor. Bu politikaları tabi ki böl-parçala-yönet politikası. İnsanları önce ayrıştır, sonra ilk hamleyi sen yap geri çekil. En son ağa babanız geldi diyerek kolaylıkla yönet. İnsanları bu şekilde birbiriyle ötekileştirmenin ve düşmanlaştırmanın zirvesi ev sahibi ve kiracı arasındaydı. O zamanda sürtüşmeden kavgadan fırsat bulup da yahu biz yetiniyorduk, ne oldu da birbirimize düştük demedi. Ekonomiden dem vurdular ama ekonomiyi bozanın sebebi olarak birbirini görmeye başladılar. Esas suçluyu görmemeye başladılar.
An itibariyle ev sahibi ve kiracı bu politikanın zirvesi olmaktan çıkmıştır. Şuan bu politikanın zirvesi esnaf ve müşteri olmuştur. Hadi gözünüz aydın. Yeni suçlayacak birileri ve gruplar çıktı. Didişmeye devam, ağa babalar da götürmeye devam etsin.