hocam bu dolandırıcılk haklısın ancak fiyatı 10 tl olan bir ürünü toptancı 15 tl yaptığında eski fiyattan satarsan hiçbir şey kazanmamış olursun zararın enflasyon farkı olur, yerinde sayarsın
Böyle bile olsa çaktırmadan değil de dürüstçe adama söyleyebilir. Söylememek istiyor ise;
şahsen müşteri kaybetmektense o ürünü zarar da olsa satarım çünkü o adam daha geri gelmez. Ha adamına da bağlı yalan yok devamlı müşteri mi? Ayaküstü mü? Bu işi kendine iş mi edinmiş vs. Az buçuk sektörü biliyorum çok boktan bir iş açıkçası gerçekten zor.