Küçük esnafın 10 tanesinin 7si bu şekilde demek pek hoş olmamış. Bu forumda hizmet verenlerde küçük esnaf-şirket herkes enflasyonun yıkıcı etkisinden kendini korumaya çalışıyor. Esnafın herzaman yanında durmanız gerekir yarın birgün yaptığınız online işleri büyük sermayeler yaptığında hizmet alan için sizede aynı muamele gelir. Sizin yaşadığınız sorun özelinize istinaden olmuş herkesi aynı kefeye koymak pek hoş olmamış.