Hesap da biran çok işlem yaptığın için kurucuya düşer bir kaç saat arayla yapsan hiç bir sorun çıkmazdı.

( Çalıntı hesap satanlar dan uzak durun ve sakın almayın " Geçmiş Olsun " )