GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
whatsappta bir taksici abimle sohbet geçmişi duruyor seneler öncesi bana yazmış eth için 7 dolar şuanda ben bi 10 tane alayım diye bende ozaman yazımşımki abi param yok olsada coine gömmem anlamadığım şey diye, lakin iyi hatırlıyorum 6k dolar bi nakitim vardı ozaman geleceği göremiyor kimse, alsaymışız şöyle olurdu diyoruz hep çünkü ama hep mış miş..
Aynen reis hala geç değil bence, son regülasyonsuz boğa yaşıyacagiz, ondan sonrası sıkıntı
flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat edin coinlara hatirlatirim cok intihar eden oldu yapacaginiz islemlerde borc yada kredi alip girmeyin ha benim cope atacak param var diyen varsa sorun olmaz cok canlar yandi 2 yildir 1 liralik dahi coin almiyorum ve bu hastaliktan kurtulduguma cok memnunum cunku sitres uykusuzluk insanin yasam hayatini bozuyor. Cok dikkatli olun gaza gelmeyin en son 70 bin dolar olan bitcoin bir anda 20 binlere geldi ona gore hareket ediniz. YTD.
7 bin dolar kaybettim ama ölüm son değil, çalıştık kazandık ödedik borcu, şuan borç ile girmiyorum, zaten girsemde her yükselişi kaçırırdım