Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mining yaptığım zamanlar 100 dolara sattığımı biliyorum üzdü
whatsappta bir taksici abimle sohbet geçmişi duruyor seneler öncesi bana yazmış eth için 7 dolar şuanda ben bi 10 tane alayım diye bende ozaman yazımşımki abi param yok olsada coine gömmem anlamadığım şey diye, lakin iyi hatırlıyorum 6k dolar bi nakitim vardı ozaman geleceği göremiyor kimse, alsaymışız şöyle olurdu diyoruz hep çünkü ama hep mış miş..