Merhabalar, iyi geceler dilerim.

Osmanlı Türkçesi bilen birisi varsa, aşağıda ki görselde yazanları çevirebilir mi rica etsem. (Görsel tam net değil ancak tek bu var.)



Edit: Çözümleme de yardımcı olan, vakit ayıran herkese teşekkür ederim. @zeyrek34; @AeAziz; @MuhammetVuraL; @haysebeyse; @Cevircomtr;

Bilgi almak isteyen buraya bakabilir. https://www.r10.net/1086936321-post23.html