
benim gönlümde tedarikten yana ama sanki elinde urun yokmuş arastirip bulma komisyoncu gibi birsey cagristiriyor bilemedim
Evet öyle bir çağrışımı, hatta anlamı da var

Ancak XToptan deyince de çok böyle mahalle esnafı gibi duruyor

3. bir seçenek olarak ikisinden de vazgeçip X Ticaret şeklinde de düşünülebilir.
Bizden bu kadar şimdiden hayırlı olsun diyelim