Konu
Beslenme ve diyetetik Tez :)
24-02-2024, 23:40:59
#7
MertKultur
Kurumsal Üye
tesl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar. Anket toplama sürecinin ne kadar zor olduğunu bilirim. 2 gün önce tezimi teslim ettim çok şükür. Darısı sizin başınıza
Lisansüstü eğitiminizde başarılar dilerim.
Teşekkür ederim hocam eksik olmayın