sıvı kontrolü önemli.yağların yakılmasında ve dıları atılmasında su önemli.karbonhidrat ile protein aynı anda yenirde direk yağ olarak yağa dönüşerek vücutta birikir.yani ekmek ile eti,unlu şeyler ile eti yemeyeceksin.ekmeksiz baklagil karbonhidrati eile et yenebilir sorun yok. yemeklerin yağını süz,sıvı yağ ile yap margarin kullanma. şeker yasak. ve günde 3 km yürüyüş. sokağa çıkıp mahlleyi 5+ kez turlasan yeterli