daha sonra da kopyalıyorum ve konuma yapıştırıyorum hocam ben. Kısayolu varsa bilmiyorum cidden
arkadaş toplu halde hepsini bir tek mesajda yapmayı kastediyor sanırım.onu ben bile 3 yıldır öğrenemedim anlatmalarına rağmen beceremedim

hatta resimli görselli anlatımlı bir başlık vardı favorilere ekledim diye biliyorum bulursam atarım
Üsteki arkadaşın dediği gibi yaptım oldu teşekkür ederim