Konu
Beslenme ve diyetetik Tez :)
24-02-2024, 23:09:00
#6
tesl
Merhabalar. Anket toplama sürecinin ne kadar zor olduğunu bilirim. 2 gün önce tezimi teslim ettim çok şükür. Darısı sizin başınıza
Lisansüstü eğitiminizde başarılar dilerim.