nasil yapabilirim ki? hic vaktim olmuyor gercekten olmuyor, 900 max yakabiliyorum gun icinde yada 800
Öncelikle hiç vaktim olmuyor kavramından çıkmanız lazım. Sizin canınız istemiyor ya da üşeniyorsunuz. Kendinize bir saat ayıracaksınız kardiyo yapacaksınız eğer ki halen benim bir saat kardiyo 'ya ayıracak vaktim yok diyorsanız o zaman yağ yakamazsınız.
Spor insanlara çeşitli bahaneler uydurur ama siz bahanelere aldanırsanız kusura bakmayın ama yağ kütlesi olarak devam edersiniz