Merhabalar, simdi ben yag oranimi dusurmek istiyorum fakat temel mantik ne bilmiyorum? Sanirim gun icinde aldigim kaloriden daha fazlasini yakmam gerek ve protein agirlikli beslenmem gerek.
gunluk max 800 kalori yakabiliyorum, lise ogrencisiyim dershanelerim cok oluyor vaktim olmuyor, ve 500 kalorilik besinlerlede gun icinde ayakta duracagimi sanmiyorum.
Acaba bir bildiginiz varsa bana yardimci ola bilirmisiniz?