montebarlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müslüman bir ülkede, insanlarimizin 18 yasina yeni girmis kardesimize edilen tavsiyelere bakin" TESVIK". "Fon alin, bankada para biriktir faizini ye" gibi gibi. Öncelikle kardesimizin dogum günü kutlu olsun. Nice Senelere insAllah, sihhat ve sevgi dolu yasaman dilegi ile. Güzel kardeşim bu soruyu yanlis yere sormussun, akil yasta degil bastadir demişler atalarimiz zamaninda. Annen baban yaşıyor ise şayet , git al karsisina "karşılarına geç" onlardan akil al, onlarin sozunu dinle. Gerisi bos. Hayirli forumlar
Haklısınız fakat müslüman bir ülke de değiliz ki hocam?