Merhaba cumartesi pazar günleri olduğunda sendrom yaşıyorum bunun için ne yapmam lazım lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum
Hafta içi çalışırken yorulmuyor musunuz hocam? Ya da evde vakit geçirmek mi sizi darlıyor? Yani sendromdan ziyade tüm insanlık C.tesi gelse de şunu yapsam bunu yapsam der. En kötü yataktan çıkmam dinlenirim der. Ya da işkolik misiniz? Bilemedim...