Hiç estetik değil ve bana göre aşırı saçma bir şey. Karşı komşumuz bu şekilde orijinalliği bozulmasın diye çizikleri, boya hataları olan bir araba almıştı. Arabayı kullandığı süre boyunca kendisi de çizdirdi, kaza yaptı falan ve artık araba sanki savaştan çıkmış gibiydi. Sırf orijinalliği korunsun diye hiç estetik olmayan bir araba kullanmayı saçma buluyorum.
Ha şu da var, birisi "yatırımlık" alıyorsa arabayı, görmezden gelebilir bu gibi kusurları. Ama ben kullanmak için alsaydım kesinlikle yaptırırdım ama burada yakındığınız konu da bu sanırım: Orijinal olan ama pert durumda ki bir arabanın çok daha fazla para etmesi.