Türkiye'de bu algının artık kırılması lazım. Araba boyanmışsa mis gibi tertemiz boya işte nedir bu tantana ? Direklere bakarsın sağlam mı, airbaglere bakarsın, emniyet kemerine bakarsın. Hayati şeylere bakarsın anlarım ama şu halde araba kullanılır mı hiç mi hayattan zevk almıyorsunuz. Dediklerinize aynen katılıyorum.