KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer teknik kısmıyla ilgilenmek isterseniz benim adıma hesap açabiliriz. Tek hesap olur sizde kâr alırsınız
Eğer uğraşacak olsam annem adına hesap açar yine yaparım da hocam bıraktım o işi. Şu sıralar bu bahsettiğim siteden aldığım bazı ürünleri shopier üzerinden satmaya çalışıyorum reklam denemeleri falan hayırlısı bakalım.