Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık o kadar şansa kaldıki olay Ben 1 hafta önce tamamen bıraktım !
Keşke bırakılabilse hocam farklı bir firmaya geçiş mi yaptınız yoksa komple sektörden mi çekildiniz? Son güncellemenin çok mağduru var TBM değerleri iyice sapıttı. Fakat başka firma yok. Yandex komik rakamlar veriyor. Forumda en iyi alternatif olduğu söylenen adsterra' da neredeyse aynı şekilde adsense kadar hiçbiri vermiyor. Tabi alakasız reklamlar da cabası. Şöyle adam gibi bir firma bulsak da geçsek..... Nerdeee...