shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evett

kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan ise biraz bekleyin hocam daha yeni konuşmuşsunuz sanırım. 30 dakika olmuş belki yatmıştır, yemek yiyordur.
Ancak engellediyse tabii ki bir şey diyemem
kurulumu yapasıya kadar anında cevap veriyordu kurulumdan sonra bakmadı hiç.

r10 dan değil malesef

volkanwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biiiip.. geçmiş olsun