evett
R10'dan ise biraz bekleyin hocam daha yeni konuşmuşsunuz sanırım. 30 dakika olmuş belki yatmıştır, yemek yiyordur.
Ancak engellediyse tabii ki bir şey diyemem
kurulumu yapasıya kadar anında cevap veriyordu

kurulumdan sonra bakmadı hiç.
r10 dan değil malesef
biiiip.. geçmiş olsun