Renoxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu uygulama aşırı gıcık bu arada ana ekrandan siliyordum kendiliğinden tekrar geliyordu
Öyle planlanmış ki başka klasörün içine koyuyosun yine çıkıp son indirilen uygulamanın yanına geliyor, bildirime tıklamazsa belki son indirilenlerden yanlışlıkla birisi tıklar hesabı, tam turkcellik işler, gençler bilmez😃