Tek kişinin kazandığı falan yok. Örnek milli piyango ihaleye giriyorsun. en yüksek veren alıyor. Demir ören yanlış hatırlamıyorsam %2 ile aldı. yani %98 devletin. Eğer bunu serbest bırakırsanız işin ucunu toplayamazsınız.