Konu
Türkiye'de Kumar Neden Yasak?
23-02-2024, 19:55:08
#1
Neo
Her hafta kumar baskınları, bahis... Zaten oynayan her türlü oynuyor değil mi? Kıbrıs'a Türkiye'den milyonlar aktığına da eminim. Bari yasallaştırsın vergi alsın devlet diyorum