Hocam artık açık açık söylüyorum veterinerime, hayvanlar ölsünmü istiyorsunuz, bu fiyat normal değil. Kendisi evet yüksek bu fiyatlarda indirim yapamam ama tedavi için yardımcı olurum dedi. Duygusal bağ kurulduğu için hayvanlar ile biraz sömürldüğümüzü düşünüyorum. 4,500₺ kan tahlili Türkiyenin en pahalı hastanesinde alınmıyor insanlar için. Daha geçen gün belediye başkanı gelip pazarda ahkam kesti 100₺ alıp 180₺ satamazsın fail fiyat cezası falan diye gösteriş yaptı.
burda kar oranı bence %1000
Hiç bir meslektaşımı kötülemek istemem. Ama dediğiniz gibi sadece hemogram testi yapıldıysa. 4500 TL cok yüksek bir fiyat