Kan testi idex ile yapılıyorsa ürünün kitleri Euro ile geliyor. Cihaz sürekli acık kalmak zorunda, ve yakıt masrafı var. Durdugu yerde bile para yakıyor. Cihazın bedeli 30-40k Euro arasında. Üstelik seninken bile ödemeye devam ediyorsun. Gercekten maaliyetli olan şeyler var. Ve normal şartlarda Veteriner Hekimler Odasının belirlediği asgari ücret tarifnamesi var. Bunun altına düşmek yasaktır. O yüzden telefonda indirim, fiyatta yardımcı olma vs gibi şeyler söylemez, kliniğe davet ederiz.

Personel giderleri, havalandırma, enjektör eldiven hasta bezi vs vs bir ton masrafları var. Ve dışarıdan görüldüğü kadar ucuza alınmıyor artık.