geçen aylarda bizim kedi çok sık kuşmaya başlamıştı veterinere götürdüm testler röntgenler derken 3 -4 bin masraf ödedim bağırsağında cisim var dediler en son hayvana malt verdim kustu tüy yumağı çıktı yani tek veterinere götürmeyin basit bir sorun için donuna kadar alıyorlar (sürekli bebekliğinden beri aşısına götürdüğüm yer bide ) dahada gitmem