Ülkede ne ucuz kaldı ki hocam?
Pazartesi günü söz yapacağız gül demeti alayım dedim en kötü 1 tane gül 100 TL olmuş. 40 tane yaptırsam 4000 TL. Bende bunun yerine yapay kadife gül tercih ettim. Keşke sağlık konusunda da böyle çözümler olabilse.