4,5 yıldır bizimle olan kedimiz rahatsızlandı. Dolayısıyla veterinere götürdüm ve gerçekten hayvanlar ölsünmü istiyorlar bu fiyatlar şakamı şoktayım.

Hastalığın tespiti,

kan testi-4500₺
Röntgen - 800₺

Tespit sonrası tedavi?????

Zamanında bize geldiğinde tedavi, aşı, mama normal bütçeli bir aileyi yormayacak masrafa sahipti. Şimdi bir hastalık tespiti ve tedavi için asgari ücret istiyorlar.

Normalmi?