4,5 yıldır bizimle olan kedimiz rahatsızlandı. Dolayısıyla veterinere götürdüm ve gerçekten hayvanlar ölsünmü istiyorlar bu fiyatlar şakamı şoktayım.
Hastalığın tespiti,
kan testi-4500₺
Röntgen - 800₺
Tespit sonrası tedavi?????
Zamanında bize geldiğinde tedavi, aşı, mama normal bütçeli bir aileyi yormayacak masrafa sahipti. Şimdi bir hastalık tespiti ve tedavi için asgari ücret istiyorlar.
Normalmi?