4 sene Abra serisi kullandım bir sorun yaşamadım.
Laptop alıp oyun oynarken ısınıyor diye şikayetlenenler var çok garip. Isınacak, nasıl olacaktı başka? Fanı sesli çalışıyormuş... İşe bak. Dönüyor ya hani ses yapacak illa ne bekliyordunuz? Bu fiyatlara Alienware alınmayacağına göre bunlardan şikayet etmeniz çok garip. Alın altına soğutucu 5-10 derece oynuyor.
Dış malzeme kalitesi harici Monster F/P ürünler satıyor. Ölü piksel şansınıza, zaten ücretsiz değişimi var.