Geçmiş olsun öncelikle ayağınızda sorun olabilir diye düşünüyorum ancak genetikte olabilir. Bu durumda dışarıdan birşeyler kullanmanız gerekir. Mesela bende aşırı terleme hastalığı var. Ayaklarım yazları su gibi olur aşırı kötü kokabiliyor. Bu nedenle teresonun ayak kremi var. Onu kullanıyorum yaz aylarında. Çok iyi geliyor ve kokuyu kesiyor.