Herkeste aynı anılar

Çıktığından beri yıllarca oynadık sonra tadı kaçtı... privatelere yöneldik.
En son QueenSRO Fun'da yaklaşık 6 yıl oynadım. Hem para kazandım item satışından hemde deli gibi oynadım varsa QSF oynayan aramızda Commanders guildindeydim bilen bilir

Evlendik çoluk çocuk derken vakit bulamaz olduk,
@serhat67; 'da dediği gibi bize birşey oldu oyuna değil oyun bir şekilde sürüyor. Adam akıllı bir server olursa en azından FW'ler için katılmaya çalışırım